Torsdag

God kväll på er! sitter på jobb nu, har en halvtimme kvar sen ska ja mysa med Milla å dricka lite vin:) de va länge sen nu så de ska bli skit kul faktiskt! Idag har jag varit jätte produktiv, ja har tvättat nästan två månaders tvätt och sen har ja gått en långrunda med bella å nu har ja jobbat sen 4. känner mig stolt över allt ja har hunnit med, har dess utom sålt bra på jobb idag så de blir ett härligt plus i kassan:) men kroppen börjar säga ifrån lite nu, måste börja ta de lite lugnare innan de går för långt å allt blir fel igen! skolan, jobb å allt där emellan e inte lätt att få ihop! längtar massor efter min sälen resa, räknar dagarna!!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0