Tid?

Ligger i sängen å tittar på pocahontas.. Emilia somnade för en liten stund sen å ja fasnade i tankar.. Om mindre än två veckor åker släkten till sälen, men en person ska inte med.. Kommer vara så fel, ja älskar julen normalt sätt, jag älskar att spendera den med de ja älskar å håller kära, men denna julen kommer inte bli som de andra som varit, frågan är om julen någon gång kommer kunna vara desamma.. Midsommar kommer aldrig kunna bli de, men julen kanske har en liten chans, vad vet ja.. De ända jag vet är att ja längtar inte efter julen iår, ja har inte ens en jul gran.. Men om man får va naiv nog å tro på att man ska få något man önskar sig den 24 december så vet jag vad jag skulle vilja ha, en jul till, en midsommar till, så som de alltid har varit för mig.. Skulle offrat de mesta för mer tid åt en person som verkligen förtjänar de, mer tid åt en stark och inspererande person, mer tid..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0