Snart klart!

Nu är ja snart färdig med min lägenhet:) hela helgen har spenderats till att renovera en massa, de har målats å lagt nytt golv i köket å massa annat små pill:) de flesta lådorna är äntligen upp peckade å Emilias rum är helt klart:)
Hon sov första natten på sitt egna rum å de gick över förväntan! Hon vaknade två gånger men de räckte med att ja gick in dit å pussa henne på pannan å sa god natt igen, sen gick ja ut å sa god natt å då sa hon inte ett knyst mer! Såå otroligt stolt ja e även min sessa! Hon blev såå glad när hon kom hem å såg sitt nya rum, de känndes skit bra!
Idag ska ja till Ikea, har lite som måste köpas å sen ska de hem å sättas upp:)

Bilden e på millis nya rum:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0