Onsdag

Detta är den segaste dagen hittills! Emilia har åkt till sin pappa idag, å ja grät efter ja lämnat henne på dagis pga de.. De kändes sååå jobbigt att hon skulle åka iväg idag, till viss del är de skönt att få sakna henne, dess utom är de bra att hon får vara med sin pappa men idag va de som sagt grymt svårt att tänka positivt! åkte till skolan för att få veta att ja kom dit för tidigt och att de tillvalet jag hade valt nu inför kulturveckan blev inte av eftersom att ja ansåg att jag inte hade råd att betala den summan som de skulle kosta mig att få vara med i den gruppen. tyvärr! så ja gav upp och åkte hem, la mig i sängen och kollade på twilight 3 och 4, jag såg 1an och 2an igår så ja tänkte att ja kunde se resten idag. dess utom han jag med två stycken avsnitt av gossip girl. skrapade mig upp ur sängen för att åka till jobb, vilket inte heller va något att hänga i granen idag.. tiden går stört sakta å ja har noll motivation. dess utom är de fel på vårt system så ja får typ noll samtal:@ vill bara att klockan ska bli nio nu så ja kan få åka hem, ska in om godis butiken och sen ska ja raka vägen hem till sängen å se på mer gossip girl, käka godis och typ tömma min vin box som står i kylen! imorgon ska jag sova ut, sen ska ja tvätta kl 12,00 till 15,30 för att sen börja jobba 16,00. har inte tvättat på typ en månad så de är massssssor som ska tvättas:( ska jobba på fredag åxå och efter de är de jul fest med jobb i Malmö. tänkte även dricka lite vin å roa mig lite efter jul festen med jobb. för på lördag blir de middag med mamma å pappa, lillebror å Hanna. vi ska planera inför den efterlängtade sälen resan som sker nästa vecka!! ska bli såå otroligt skönt att få åka iväg med dem som ja håller närmast hjärtat! dess utom ska de bli skit kul att få spendera den tiden med millis å få åka skidor och så tillsammans med henne åxå, detta blir hennes första gång i sälen och på ett par skidor så de ska bli kul att se<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0