Fredag.

igår mös jag med milla, vi käka tjockis mat och drack vin:) de va kul, de va så länge sen vi sågs så de va helt klart dags för de! vaknade strax efter 11 idag, så jag fick iallafall en välbehövd sov morgon:) Nu jobbar ja, ska jobba från 1 till 17.00 idag. Detta är sista dagen på jobb innan min "semester" börjar, efter idag har ja två veckors ledigt och börjar inte jobba igen fören den 2e januari:) behöver verkligen lite lugn och ro nu ifrån allt va skola och jobb heter. dessa lediga veckor ska spenderas med min underbara lilla tös å min fantastiska familj<3 Efter jobb idag ska ja göra en del ärende, dess utom ska ja plocka in en gran i lägenheten åxå:) inte för att ja känner att de är ett så stort måste detta året eftersom att jag ändå inte kommer vara hemma över jul men för Emilias skull så ska vi ju givet vis ha en gran, även om de bara blir en liten en i år:) Helgen kommer bestå av att fixa å dona de sista in för resan, tvättade allt igår så nu ska de packas ner och så ska de som saknas inhandlas. Ska shoppa med världens bästaste mamma i morgon så de kommer vara klart:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0