Fullt upp

God morgon på er!
jah ar fullt upp idag, de är massor på jobb och efter jobb ska ja hämta
min lilla prinsessa som är och gör sin mormor tokig medans ja jabboar:P
Ja lovade emilia att vi skulle bada tillsammans idag och om vi han skulle vi
även baka muffins, så för att hinna med allt så får ja lägga på ett kol.
Dess utom ska ja hinna med att träffa väldens finaste åxå<3
men de får bli efter lillan har somnat!
Måste ringa massa samtal och klydda nu eftersom att vi ska flytta så måste ju
emilia byta dagis, vi ska adressändra, söka nytt bostadsbidrag och mycket mer..
de är sååå mycket som ska fixas bara för att man ska byta boende,
men på någotsätt så älskar ja de samtidigt som de är stressigt och frustrerande.
Har bara den underbara kännslan i magen, den som säger mig att detta kommer bli sååå bra,
den som ger mig styrka att fixa allt detta. Ja längtar såå efter att får vara jag, efter att få ha mitt
hem med min underbara flicka, hon och jag mot världen!
Förr va jag så sjukt rädd för att vara ensam, ja hade inget självförtroende alls när de kom till
 den biten och nu känner jag bara att va fan, nu är de dags, nu ska ja klara detta själv,
och de vet jag att jag kommer göra åxå, som sagt, detta kommer bli så stört bra!!<3


Kommentarer
Amanda

Kämpa på du med, allt kommer bli bra =)

2011-08-02 @ 11:05:14
URL: http://amandel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0