Dåligt, ja jag vet!

Hej alla!
jag vet att min uppdatering är sjukt dålig, har helt enkelt vaken tid eller motivation att blogga just nu.
Idag är de sista dagen på jobb, skulle egentligen vara lidig denna veckan men ja va visst
behövd och fick jobba istället.
Efter jobb ska ja åka till djursjukhuset med min katt, hon mår inte bra och trivs inte alls,
hon protisterar på alla konstiga sätt och vis så hon ska få somna in:(
känns sjukt tungt, ja vet att de "bara" är en katt men hon är sååå speciell och hon har gett mig
mycket fina minnen så de kommer nog att falla en och en annan tår när vi kommer till sjukhuset:(
ikväll ska ja mysa med milla, vi ska ha tjejkväll, sola, fricka vin, ansiktsmask och tjej film<3
imorgon är jag ledig, så de blir att sova ut och sen får vi se vad dagen blir.
ja måste packa en massa i helgen så de är väl prio ett när de finns tid över!

Väntar på samtal från min kommun, är sjukt nervös..
har fått en dagisplats till emilia i lund, men för att hon ska få den så måste min kommun godkänna de,
vilket ja verkligen hoppas att dem gör!!!
Håll tummarna för oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0