<3

Hej alla!
Sitter på jobb nu, är helt slut, höll på att hjälpa brossan att flytta ut saker från
nitt hus igår, de tog längre tid än planerat så inatt blev de inte många timmars sömn!
efter jobb idag ska ja till läkaren, sen ska ja kolla på min lägenhet:D:D:D
De har till och med dykt upp en lägenhet till så nu kan ja typ välja mellan två,
de e fan sjukt, allt såg så mörkt ut ett tag och nu ser allt såååå ljust nu!!!<3 Tack tack tack!!!
Efter lägenhets titten ska ja åka och hjälpa brossan igen, och träffa mina underbaringar!

Längtar som bara den tills helgen!!!
De kanske kan bli en flytt redan till helgen men skulle de nu inte bli av så kommer ja ändå
ha världens bästa helg för då ska ja åka bort,
de ända ja vet är att ja ska vara borta fredag till söndag och att ja ska
ha kläder med mig för dem tre dagarna. vet itne vart ja ska, eller vad ja ska göra,
vet bara att de kommer bli såå underbart, för mitt hjärta är med mig<3
Tihi, ja bara älskar sånna här överaskningar!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0