Världens bästa fredags morgon?

god morgon!
natten har varit helt underbar, emilia har sovit natten igenom,
hon gjorde de igår natt åxå, vilket har varit väldigt ovanligt innan!
Vi har dragit ner på hennes middags vila så nu sover hon bara en timme
på dagen och de verkar fungera jätte bra, de är lite för tidigt för att säga
med tanke på att de bara gått två dagar men vi håller tummarna för att detta fungerar:)

just nu sitter ja på matte lektion, har bara matte och engelska idag vilket är helt ok,
för ja har världens bästa grupp i båda ämnena och blir alltid lika glad när ja får vara
med dem:)
Har Daniel Adams Ray - Dum av dig på full volym i hörlurarna,
älskar den låten eller ja de flesta av hans låtar på den skivan<3
blir på så sjukt härligt humör av dem, de är som min självbiografi:P

Saknar min Bff massa massa, får försöka trycka in honom i helgens planer;)

Saknar dig mitt hjärta åxå..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0