Vår lördag

god kväll på er alla!
sitter med datorn i sängen, loppan sover efter
en dag fylld med aktiviteter:)
började morgonen kl 8 med att cykla till lekan och sen
till mormor och morfar för att käka frukost:)
den stora bebisen här i huset fick sov morgon, ja är för snäll ibland:P
efter de åkte vi till malmö, till emilias "farmor" och alla barnen,
emilia lekte och busade hela dagen, helt underbart att se henne så
glad som hon är med sina "fastrar".
eftert en dag där kom vi hem vid halv 9, emilia total däckade i bilen
och har inte rört en fena sen ja bar in henne i sängen<3
nu ska ja fälla ihop datorn och krypa in till emilia, imorgon är ännu en
full späckad dag, med bla träff med milla och hennes "nya":)

Hoppas ni andra åxå haft en lika fantastisk dag som jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0