Vår helg

Hej på er!
efter en full med rolig helg är ja helt slut:P
fredagen var en mys fredag, vi va hemma och kelade en massa,
i lördags va vi ute och gick en lång runda, vi lekte på alla lekplatser
som vi kunde hitta och sen gick vi hem till mormor och morfar.
vi va där och busade och lekte lite och sen gick vi alla till min moster
som har fyllt 40år för att fira henne lite.
Vädret var helt underbart så vi var ute och grillade, och skojade en massa:)
fick en sån enorm längtan efter sommaren, hoppas den kommer snart!!
idag har vi varit i lund och lekt med max och nu ligger emilia och sover.
ja ska försöka plugga lite och sen ska ja försöka komma i säng tidigt,
de är ju trots allt skola i morgon så ja får försöka vila ut lite.

Tänkte ja skulle lägga upp lite bilder från helgen men ja hittar inte min sladd
till mobilen så de får helt enkelt vänta tills ja hittar den:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0