Sol, sol underbara sol!

Sol, sol, underbara sol!!!
även om ja inte mår allt för bra idag så kan man ju inte vara
så ledsen när de är så här underbart väder!!!
gud va ja längtar efter sommar och små söta klänningar<3

Idag ska ja faktiskt träna, jar varit enormt effektiv i skolan idag
så ja har inte så mycket att göa när ja kommer hem vilket ger mer tid
till emilia och till att ja ska försöka ta tag i min vikt på allvar,
ja har gått ner en del men ja har inte tränat som ja borde så ja är inte
så fast och hård som ja vill vara, så vi får ta tag i de nu:P

nu börjar snart min svenska lektion, skriver mer ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0