Passa på att njut!

hej hej!
dagarna har bara flygit förbi, loppan blir bara större
och större och de är så kul att se henne växa!
vi har passat på att njuta en massa av de fina vädret,
vi har varit ute mer eller minde hela dagarna och vi har gjort
en massa roliga saker, bla cyklat, matat rådjuren, lekt i trädgården mm.
vi har des sutom rivt ett gammalt uterum dom vi hade på tomten,
de revs bort och om min tanke går igenom hela vägen så ska emilia
få en "lek plats" där i stället, ska köpa en stor klätterställning med gunga,
klätter rep och vägg, sandlåda, torn och en rutchkana:)
(ska bara spara ihop till den åxå, de är där problemet är:P)
Ja pluggar som tusan nu under mitt lov för att ja ska försöka bli klar
med de mesta nu innan sommaren!

Nu ska ja äta lite lunch, sen tillbaks till pluggandet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0