Inte bara babbel

Lilla lady!!!<3
Bara älskar Daniel Adam Rays skiva, den är sååå underbar,
nästan lika underbar som du!!!

har haft en massa i skolan så de har blivit lite dåligt med att uppdatera,
men iv alla mår jätte bra, loppan har börjat knäcka kåden till talet,
hon babblar inte bara nu utan de komemr ord och kortate meningar:D:D<3
Denna heljen har ja älskade emilia så vi ska göra en massa roliga saker
hela helgen sen är de ÄNTLIGEN måndag!!
De komemr bli världens bästa måndag bla för att världens bästa mamma fyller
år! ska komma på den bästa presenten ever!!!:)
Älskar dig mamma, även om ja inte alltid har visat de så är ja så fruktansvärt
glad för att du och ingen annan är min mamma!
Du är bäst mamma och jag älskar dig massar<3

Idag ska ja träffa milla och hennes nya:)
ska bli skoj att träffa min bästis och de ska faktiskt bli skönt att få prata ut med "hennes" pojke åxå,
de har varit många år i ilska men idag ska de förändras,
alla människor är värda en andra chans och dehär blir början på din!

Man ska inte hata, man ska inte heller alltid älska
men man ska alltid vara berädd på en förändring!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0