skin, skin som den sol du e..

hej!
jag och emilia mår prima!
livet känns underbart, mina läppar ler, på morgonen när ja vaknar vill jag leva,
jag vill gå upp och se vad dagen har att ge, jag har tillochmed säkerhetsbälte nu när
jag kör bil:P dagarna börjar kännas korta igen å ja kan se en framtid som ja inte
kunnat göra tidigare. jag älskar att bo hemma igen, älskar att få spendera tiden som
är över med min familjå alla andra underbara personer som ja träffar nu för tiden.
Skolan e skit kul å de finns så många underbara och fina personer som ja uppskattar
väldigt mycket. ja kan titta på en kille och känna att de pirrar i magen,
ja kan se alla mina kassa tv program utan att någon klagar å ja kan lysa som jag är å
ja bara älskar den kännslan, ja lyser igen!!!:D
tankarna på jim finns fortfarande med dem är annorlunda nu, ja saknar, ja älskar men ja
förstår å är glad att de blev som de blev. vi behöver vara ifrån varandra å känna alla
dem kännslor som vi inte kunnat göra under vår tid som pojkvän/flickvän.
vi lämnade alba till sin nya ägare igår å dem va fantastiska, de känndes jätte bra å hon kommer
få så mycket kärlek där. ja å jim hade skit kul i hop å de kändes verklgien inget annat än bra.
vi är tillbaks där vi var när vi först träffades, vi är dem vi är å vi låter oss känna alla kännslor
å vi gör de vi vill, å de behövdes! Ja kan se mig i en framtid med jim men inte idag, inte än!
nu ska ja leva å ja ska leva för mig och emilia, jag ska vara den jag är och aldrig igen ska jag
tappa gnistan, alla tankar jag haft som jag delat med mig om till er som läser ang tvivlet om vem
jag är mm, dem tankarna är borta nu. tänk att de kunder krävas något så dramatiskt,
något som gjorde så ont dem första dagarna, tänk att de kan kännas så satans bra nu!!

idag ska emilia vara med Niklas, han fyller år i morgon och dem ska fira honom idag så emilia ska ju
självklart få vara med. jag ska fixa lite läxa å lite ärende som måste göras å sen ska jag pyssla
om mig själv lite.


Kommentarer
janna

det är så kul att höra att ni har det bra!

ring mig en dag, har inga pengar i mobilen så kunde inte svara då när du skrev till mig.. <3

2010-09-08 @ 18:44:18
URL: http://jannaselin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0