Nu är familjen hel igen.

ja e helt slut, familjen e hel igen efter heljen..
emilia har sovit hela heljen hos N, de hade gått jätte bra
men de gör verkligen ont i mamma hjärtat att vara utan henne:(
ja å jim va i sandby hela heljen eftersom att vi passade hans mormor
och morfars hund. alba hade jätte kul med deras hund:P
Idag har ja vatt mer emilia å titttat på hästar, emilia va helt såld, hon
log å skattade som bara den, så de bler snart en polle tror ja:P

ikväll ska hela kompaniet hem till mamma å pappa å käka mat,
de blir inte långvarit eftersom att emilia e skit trött å ja vill landa lite å hålla
mys här hemma med min aldeles egna lilla familj<3


Kommentarer
Monika

Jag håller tummarna för er fina familj!

2010-09-26 @ 22:00:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0