mitt hjärta!

Idag har ja vatt riktigt glad,
dagen började underbart<3 gick upp, käkade, åkte å röstade,
gick en runda i skogen med emilia å dig.
käkat lunch, nattat emilia å nu sitter ja å leter efter lägenhet.
Ja har blivit kallad till en visning i morgon som ja hoppas mycke på,
de är en 3a å de hade vatt helt underbart om ja kunde få den.
men vi får se, vågar inte hoppas på för mycket för då blir ja bara besviken
i slutändan. måste verkligen ta tag i de där med att sälja stugan nu åxå,
ja har bestämt mig till 99% att jag vill sälja, sen vill ja ha en hyresrätt om de går
eftersom att ja vill verkligen klara mig själv och INTE vara så beroende av
mina föräldrar.
ja e jätte tacksam för allt som dem gör för mig men de funkar inte längre,
är så trött på att hela tiden känna att ja inte kan själv..
hela tiden känna att ja är ett problem för någon. även om de säger att ja inte är de
så märks de ju så jävla tydligt..

men men ja har dig mitt hjärta å vi kalarar allt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0