heljen

Hej på er!
I fredags sov emilia hos sin pappa för sörsta gången,
de hade gått jätte bra så de va skönt!
jag tog tillfället i akt å gick ut, hade skit skoj å gjorde en massa
kul saker. Lördags va åxå helt underbar å idag e de inte lika bra för ja
måste plugga en massa:P

jag och jim har pratat massor de sista dagarna å de känns sååå skönt,
vi vet var vi har varandra, vi vet vad vi vill å de är något vi kommer att
sträva efter.

Nu ska jag leta efter en lägenhet, ja har ställt mig på kö hos kkb men de
lär ju ta en evighet innan ja kan få någon lägenhet där så ja får se om
ja kan försöka hitta någon annan stans att bo:)
ska bli skönt att få flytta med millis, bara hon å ja..
de e klart att ja e rädd men de kommer bli bra, de blir de alltid<3


Kommentarer
erika

sök hos pba karlskrona! min pojkvän fick lägenhet på en dag :) precis bredvid mobilia i malmö! lycka till!!

2010-09-12 @ 13:35:32
URL: http://elood.blogg.se/
Nathalie

Hej:) ska ni sälja stugan?

2010-09-12 @ 20:47:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0