väntar..

Hej!
sitter i skolan och väntar på att min historia ska börja,
ja har historia a utanför shemat så de e rätt drygt att sitta i skolan när
mina ordinarie lektioner e över. har även religion a som ja måste göra,
å de ligger åxå utnaför shemat:(
Emilia har vatt å lekt med sina "fastrar" och "farbröder" i dag,
hon va där i onsdags å torsdags åxå eftersom att hennes dagmamma är sjuk,
så hon fick vara hemma hos jims mamma å leka.
hon har skit kul där med barnen å de e verkligen kul att se hur mycke hon kommer ihår
coh tycker om alla fast de inte ses så ofta.
när min historia e slut så ska vi åka å hämta henne i malmö å sen ska vi ta en sväng till stp
å hälsa på catrin å tilde:) de va jätte länmge sen ja träffade dem så de ska bli kul,
synd bara att kalle inte e hemma.
Har packat ner en massa kläder som tilde ska få, sånt som inte passar emilia längre,
vissa saker har hon aldrig använt så de känns bättre att ge bort dem än att kasta dem!

ikväll ska vi mya med hemma gjora burgare å se på idol<3
älskar att vara med min familj, älksar att veta att de är ja å min kärlek å min underbara prinsessa!
imorgon ska emilia åka till N, hon ska sova där till söndfag så jag å jim ska passa på att
fixa i ordning där hemma, sen på söndag ska vi kolla på när min pappas lag spelar match,
dem van pojkallsvenskan och nu börjar slutspelet om att vinna sm:)

de känns jobbigt att emilia är hos sin pappa men de känns bätte å bättre i allafall,
de e aldrig kul att vara utan sin skatt men hon måste få vara med N åxå,
från och med nästa helj så kommer hon att vara varannan helj hos mig å jim
å var annan helj hos N. ja vill ju åxå kunna vara med henne på heljerna eftersom att vi kan ju itne göra
så mycket på vardagarna då ja pluggar. under en tid har hon vatt med N nån gång under var helj
å de har kännt jobbigt att inte få spendera den tiden med henne så nu har vi försökt göra de så "rättvist"
som möjligt genom varannan helj.

Nu börjar historian, skriver i heljen om ja hinner,
hoppas ni alla får en glad å trevlig helj!


Kommentarer
Sara

är du och din pojkvän ihop igen? är ni lyckliga o kära nu? :)

2010-10-01 @ 15:23:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0