Torsdag

God morgon!
nu har jim åkt, känns skit jobbigt att han inte ska va hemma i natt men
de e ju som sagt bara en natt så ja får väl stå ut:P
emilia är hos sin dagmamma å ja ska hämta henne lite tidigare så ja hinner
mysa lite med henne innan hon ska åka till N.
Ja ska visa min bil idag för några som är intresserade av att köpa den,
ja la ut den på blocket igår kväll och de har ringt hur många som hällst redan,
visade den för en igår kväll men han va dö konstig så de blev ingen affär då.
de kommer en kille nu om max en timme sen kommer de en tjej i kväll om
inte han som kommen nu tar den.
Ja ska handla med mamma i eftermoddag åxå, vi ska fixa inför kalaset på söndag,
ja fyller ju år då och vi ska ha kalas för min släckt:)
Kan inte fatta att ja fyller 21 om 3 dagar, känns som om de va igår ja fyllde år sist:Oo

Ja vill men ja kan inte,
jag önskar men jag vågar inte,
jag älskar men jag hatar på samma gång!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0