Torsdag

En helt underbar dag har snart passerat,
vaknade brevid mina två älsklingar, åkte till skolan,
kom hem och såg att min åärla låg och sov
tryggt i sin säng å älsklingen satt å åt lunch<3
när loppan vaknat åkte vi till hennes pappa, han har flyttat
tillbaks till malmö så vi var hemma där å drack kaffe å bara busade.
helt underbart att vi kan vara en hel familj, att emilia kan ha båda
sina föräldrar på ett så bra sätt. att vi kan skratta å lee ihop.
de har inte funkat innan men emilias pappa å min kärlek gick jätte
bra ihop å de hade bara possitiva saker at säga om varnadra efteråt så
de blir nog många fler sånna stunder!!

Nu håller min prins på att laga mat, ida blir de potatisgratäng och kött:)
efter de ska vi mysa en massa i och med att emilia åkte till sin pappa i morgon.


Ni ska snart få veta vem min prins är, de lovar ja men ni får har lite tålamod;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0