Tisdag

God kväll!
idag har ja haft full rulle här hemma, gjorde lite skolarbete i morse,
sen åkte ja å jim till tattueraren på centrum då de äntligen va dags för jims tatto:)
den blev skit bra, de är en minnes tattuering åt hans pappa,
den är som hans pappas kravsten, de står hans namn, datum och alskar - saknad.
bilder kommer sen när ja har hittat sladdne så ja kan lägga över dem:P
när jim va klar åkte vi ut till janna å visade upp tattueringen, sen hämtade vi emilia
å så lagade vi pasta carbonara(?). nu har ja hjälpt jim med läxan i ca 2 timmar och för de
fick jag en härlig ryggmasage<3
imorgon e jag ledig, jims ka lämna emilia på dagis så ja kan få sova ut lite,
på torsdag ska jim åka iväg med sin klass å kommer vara bort tills på söndag å ja ska sova
helt själv för emilia ska vara hos N. de kommer kännas jätte konstigt att vakna upp utan
varken jim eller millis hemma. men som tur är så de de bra för en natt i allfall!!
på fredag ska vi gå ut, vi ska fira mig å de ska bli riktigt kul!
alla mina närmaste vänner ska med å de ska bli kul att få göra något med dem, de e inte
så ofta de går längre.

Måste berätta vad en otroligt klok person sa till mig när jag mådde som sämst för några veckor sedan,
detta är en person som ja älskar och ser upp till, en person som ja litar blint på och som
har ställt upp för mig oavsätt om jag har förtjänat de eller inte!
Denna personen sa till mig; Varje dag är en ny dag på ditt nya liv!
Jag hoppas att jag nu kan vara denna personen för sig, jag hoppas att denna lilla enkla meningen
ska betyda lika mycket för dig som den gjorde för mig, håll ut Bff, Allt kommer bli bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0