Tankar

Hej!
de senaste dagarna har ja funderat jätte mycket,
blandannat pga att Min Farfar har varit inlagd på sjukhus.
Han e hemma nu och mår bra vilket är enormt skönt,
Älskar min farfar mega myckt å skulle verkligen inte klara av att
de skulle hända honom något<3

har haft mycket i skolan nu å ja klarade av att prov till i fradags:D
idag ska ja faktiskt åka iväg och träffa en väldigt betydelsefull person för mig,
ska bli jätte kul faktiskt, känner att ja kan behöva lite "prat" just nu:P
jim ska vara hemma med emilia, de ska ha mys kväll å käka massa gottis,
älskar verkligen min familj, älskar min dotter och jim.
vi försöker få allt bra igen, de e svårt, de e jätte svårt, men vi försöker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0