Söndag

hej.
nu ska ja snart åka och hämta emilia, har sakat henne helt sjukt mycket.
vi ska göra lite saker under dagen och i kväll blir de söndagsmys<3


Svar till sara:
Max litar på mig och de jag känner för honom
och han är väl medveten om att jag alltid kommer att älska jim
de är något jag har varit väldigt öppnen om och vi har pratat
mycker och länge om mig och jim.
Jim har och kommer alltid vara en stor del av mig och min dotter,
och den platsen jim har kommer aldrig max eller någon annan kunna ta.
jag och jim delade  mer än 4 år ihop och de är inger man glömmer på några veckor,
men ja vill gå vidare och de kommer ta tid men ja är säker på att de blir bäst såhär,
att ja träffade max var varken planerat eller lägligt men max har valt att
stötta mig och vara en del av mig och min dotter redan nu och de innebär att vi,
framförallt han, måste vara väldigt förstående emot varandra.
vi pratar väldigt mycket om allt och så länge vi tar oss tid att prata och dlea tankar
med varandra så kommer de att gå hur bra som hälls för oss.


Kommentarer
Sara

Förstår precis hur du menar :) Lätt att misstolka det förra inlägget. Lycka till er i framtiden!!

2010-10-31 @ 22:13:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0