Onsdag

Hej!
när ja vaknade i morse hade en viss person redan gått upp och börjat vika
tvätt, de ska tilläggas att ja vaknade typ kvar t 7:Oo<3
Gjorde mig i ordning å sen väckte vi emilia, lämnade henne hos dagmamman
sen körde ja till skolan, när ja hade slutat åkte ja å min prins och handlade lite
sen hämtade vi emilia:)

ska snart åka å handla gottis, fick ett sånt söt sug, tror de e pga regnet:S
ikväll ska vi mysa så som vi har gjort vaje kväll den senaste tiden,
levanda ljus överallt å bara njuta av att vi har varandra!!


Kommentarer
Anonym

Åhh vad mysigt det låter nu vill vi veta vem den hemliga är och hur ni träffades :D du är värd detta hoppas allt är precis som du drömmt om :)

2010-10-27 @ 21:04:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0