Nervös?

Håller på att göra mig klar för kvällens middag,
sen blir de eventuellt utgång med milla<3

E sjukt nervös för att träffa max vänner, ja e fan aldrig
nervös för att träffa familj å vänner men denna gången e de extremt!!
har massa fjärillar i magen å kan typ inte äta:Oo
E nog mest rädd för att de inte ska tycka om mig tror ja.
max är helt säker på att de kommer att älska mig för den ja är
men ja vet inte hur mycket ja hade uppskattat om mina barn kom hem
med en 21årig tonårsmamma som dess utom har flyttat in på några veckor:s
men men de löser sig, ja kan bara vara mig själv å ja e säker på mig själv denna
gången, å ja är säker på max kännslor för mig å de är allt som betyder något<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0