Fredag

Började morgonen med mys, emilia sov till kvart i 8 å de händer typ aldrig
så man får passa på när de väl går:P
lämnade henne hos sin pappa n'r vi hade gått upp å nu har ja precis kommit
ut ur duschen. ska åka till ikea snart, ska köpa lite till lägenheten.
vi ska göra om lite i heljen så de är bättre plats å så för emilia.
Ikväll ska vi på middag i bjärred med ett par kompisar till min babe<3

imorgon kväll ska mina föräldrar komma hit och äta middag med oss,
de ska bli jätte kul att visa dem hur underbar min älskling är mot mig här hemma.
Han villverkligen vara en del av allt ja har i mitt liv å de är så fantastiskt
att känna att man har någon att dela exakt allt med!!



Kommentarer
Milla

De låter skit bra Jaqe :) är så glad att du är lycklig ! Hoppas ni bestämmer er för att komma ut sen ikväll!!

2010-10-29 @ 10:28:12
URL: http://Millhouse.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0