En ursäkt från mig till er..

ja har förstått att mina blogg inlägg den senaste tiden har sårat och förvirrat en
del människor som ja älskar och bryr mig om,
därför vill ja be alla er om ursäkt för att ja har skrivit en del som har uppfattats fel.
Ja vill att alla ni som läser ska förstå att valet att lämna jim var inte lätt,
vi har delat många år ihop och jag kommer aldrig att ångra eller förneka de.
ja kommer alltid att älska jim, han kommer alltid vara en viktig person i mitt liv
och jag saknar honom väldigt mycket.
han har stöttat mig igenom väldigt svåra tider och han har varit en underbar pappa för emilia,
de han har gjort för mig och henne ska han ha stor heder för!!
men valet att lämna var mitt, jag och jim har mycket med oss själva som vi inte har rätt ut och
de går ut över vårt förhållande. Vi måste jobba på oss själva och reda ut våra
egna problem innan vi kan säga något. Ja har flytt från mina kännslor många gånger förr
och detta är ett sätt för mig att försöka bemöta min största rädsla.
ja trode inte att jag skulle klara av att leva utan jim, ja byggde upp hela mitt liv och mig själv kring
honom och vårt förhållande och de fungerar inte längre. ja måste vara sann mot mig själv och lyssa till
min egen röst och därför valde ja att gå, men som sagt valet var/är inte lätt.
ingen kommer någonsin att kunan ta jims plats i mitt hjärta, de är hans och ingen annans men
ja måste försöka få de till mitt hjärta igen och med han i de.
Åter igen vill ja betona att vi har haft mycket bra stunder och att han är en fanstastisk pappa för emilia!!
Ja kommer aldrig förneka de som har varit men ja måste försöka se framåt och som de ser ut
nu är den framtiden inte med jim.
Ja kommer alltid älska, tro hoppas och sakna men ja måste göra detta för mig.
de är jobbit att veta att jag sårar personer som ja älskar och som har betytt och betyder fortfarande en
massa för mig, å ja hoppas att ni känner mig så pass bra att ni nån stanns kan tro mig när jag säger
att jag vill ingen illa, ja försöker bra lyssna till mig själv. de har lett mig till en del dåliga val och beslut
men ja måste åxå få göra fel för att kunan göra rätt.
Ja är väldigt ledsen men samtidigt mår ja bättre och bättre och ja börjar förstå en del om mig själv.
ja leer, ja skrattar, ja lever och jag är lycklig på ett sätt som ja inte har vatt på länge,
en klok person sa till mig att om man talar från hjärtat så kommer de till hjärtat och de är de jag försöker göra!

ett stort tack till personen som halv 3 i natt fick mig att öppna ögonen för verkligheten,
du är och kommer alltid förbli en viktig person för mig och ja uppskattar verkligen din ärlighet!!<3


Kommentarer
Sara

Jätte fint och bra att du är lycklig! Men jag kan inte låta bli att undra efter att ha läst detta inlägg, blir inte din pojkvän osäker på dina känslor när han läser detta? Det låter nämligen som att det kanske blir du och jim igen?

2010-10-31 @ 00:23:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0