En förklaring..

Ja kanske ska förklara de senaste dagarnas inlägg.
de e såhär att jag och jim är inte längre tillsammans,
jag har valt att flytta ifrån honom då ja inte känner att de
kommer fungera längre. J har varit totalt naiv och levt i en
dröm värld och inte insett hur dåligt ja mått med jim den sista tiden.
ja kommer itne att förklara mer ang de då det är över och ja har
ingen lust att dra upp de. de e klart att de är jobbig att lämna å gå
vidare men ja är lycklig och de är motivation till allt.
Jag har träffat en person som jag har fallit för direkt, ingenting av det
var planerat för fem öre de bara hände.
Ja har mött honom som ja så länge drömt om och ja har fått allt ja någonsin
har drömt om. Jag har inte trott på att kärlek kan vara så underbart som alla säger,
inte heller har ja tror att de fanns någon som jag men så fel ja har haft!
ja e kär från topp till tå och ja är lycklig på riktigt och inte längre i en fantasi.
Jag och emilia kommer att bo i malmö och jim kommer stanna i stugan tills
han har hittat något annat sen ska de säljas.
allt är lite upp och ner, men de gör inget, ja är inte längre ensam i altl ja gör och
ja kommer verklgien alfdrig att ångra dem val ja har gjort nu!




Kommentarer
Erika

Hoppas allt blir bra för er o lycka till med nya kärleken :)

2010-10-25 @ 14:24:18
Sara

Lycka till med din nya kärlek :) skönt att det känns rätt nu

2010-10-26 @ 20:21:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0