världens mys helg

hej:)

har precis storhandlat, gör alltid de en gång i månaden,

tycker de är skönt att ha de gjort så ja slipper oroa mig över de i slutet på månaden:)

 

har packat väskan nu, ska åka hem till mamma å pappa tills på lördag,

vill vara ute med emilia och leka i snön så de är lättareatt göra de hemma i lödde

än va de är att göra de mitt i malmö:P

i morgon ska ja åka till ullared, ska bli så jävla kul:D

sen på lördag ska vi ha mys dag med emilia och bara va ute och busa en massa,

på söndag ska de jul pyntas!!! milla och min Bff(max h) kommer hit xå ska vi mya å baka

lussebullar, göra pepparkakshus och klä granen:) ska bli jätte kul att emilia åxå kan vara med

detta året, förra året kunde hon ju inte jul pynta så mycke:P

 

Om du bara visst hur underbar du är och hur mycket du betyder!!!
kärleken till dig är allt som finns innom mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0