Utvecklingssamtal

hej på er!
Ja hade utveckligssamtal i skolan idag,
de gick långt över förväntan och de va skönt att få veta
att jag kan klara av saker i skolan även om allt runt om har vatt lite klyddigt.
min lärare/studierektor hade full tro på mig och på att jag skulle kalra av de sista
året med bravu,  han tyckte ja skulle sänka kraven på mig själv och lyssna till
alla goda komentarer jag får från mina lärare:)

Nu sitter ja hemma i lägenheten, ska hämta emilia i lödde om nån timme,
efter de ska vi hem å leka lite å sen ska vi laga mat,
loppn vill vara med och hjälpa till med allt nu så de e kalrt att hon ska få vara med!
tycker de är så kul att de hur stor hon har blivit och hur mycket hon har lärt sig på
så pass kort tid. hon pratar en massa nu, och hon är väldigt självständig
och vill gärna försöka sig på att göra allt själv, vissa saker kan hon inte helt själv
men då vill hon att ja ska vara med henne och hjälpa henne men ja får inte göra
de åt henne för då blir hon tokig:P Hon är exakt lika envis som en annan person ja känner:P
Mammas lilla hjärtegull<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0