uppdate

hej alla!
förlåt för den dåliga uppdateringen,
har haft en massa att göra så jag har inte hunnit med bloggen.
emilia var hos sin pappa i heljen, ja skulle ha en lugn hemma kväll
på fredagen men så blev de inte, halv 12 kom ja på att ja skulle ut så
de va bara till att fixa sig snabbt sen blev de en taxi till båten.
hade sjukt kul men dagen efter va inte allt lika rolig:S
har nog aldrig mått så dåligt dagen efter men de va fan värt de:P
lördagen slappadej a bara å på söndagen mös ja en massa med emilia,
när hon kom hem.

 

de händer en masa just nu, har skolan, emilia, flytten mm å även om de är hen hel

del att göra om dagarna så är ja faktiskt ovanligt glad.

ja flyttar tillbaks till lödde efter jul, ska bli jätte skönt att få komma

"hem" igen. närmare till emilias dagmamma, tyson får komma hem, nära till skogen,

ja längtar som bara den!!

 

 

har fått önskemål om lite nya bilder på milli, ska försöka fota lite nu i dagarna så

kan ja uppdatera lite till heljen;) ska till ullared på fredag och julpynta på söndag men

ja ska nog hinna trycka in lite bilder här åxå:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0