Så jävla underbart

Helt sjukt!!
ja e så sjukt glad idag, med tanke på mitt senaste inlägg så
kändes de som om ja va tvungen att skriva att ja e överlycklig idag!!:D
Emilia e frisk nu, ja har vatt i skolan, jim och jag har pratat ut om allt
å kommit fram till att vi är och har vatt bästa vänner den sista tiden
och att de är precis de vi ska vara nu åxå, bästa vänner å inget annat!
ja kommer alltid älska jim och han mig men vi har varit så rädda att förlora
varandra så vi har inte vågat leva våra egna liv pga den rädslan
men nu har vi fattat att vi förlorar ju itne varandra bara för att vi inte är
pojkvän/flickvän utan vi kommer alltid att ha varandra iallfall!!<3

Ja och max har snackat om framtiden å allt sånt å vi har världens bästa
plan på hur vi ska få detta att fungera, vi började planen idag med att säga
upp lägenheten!!:D:D:D ja ska flytta tillbaks till stugan senast i feberuari om ja/vi inte
har hittat något annat tills dess, men som sag vi har en plan å den kommer bli så jävla bra!!

nu ska ja plugga lite, sen i kväll kommer milla hit så ska vi snacka lite skit å dricka vin<3
imorgon är de skola och sen ska vi hem till mina föräldrar å käka middag å sova över!
Älskar min underbara familj, mamma pappa å lillebror, ni är allt för mig!!
Min lilla underbara dotter, min gåva, de cackraste jag har, du är mer än vad ja kan skriva i ord,
de är för dig ja andas å de är för dig mitt hjärta slår, mamma älskar dig emilia!!
å min fantastiska max, min bästaste bff å så klart milla ni är alla värda
all lycka i hela världen å ja älskar er för dem ni är för mig!!

ja har benne mej allt och lite till, mitt liv, jag älskar de!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0