måndag

hej!
helgen var som förväntat helt underbra,
hade jätte kul på ullared med min bror å max,
i lördags lekte vi i snön och igår pyntade vi hela lägenheten.
igår kväll gick ja inte och la mig förän ganska sent, hade en del att
tänka på så de blev några vakna timmar, innan ja la mig så va de redan
en jäkla massa snö så ja satte klockan tidigare än vanlig så ja skulle ha gott om
tid till att köra min morgon runda.
ja körde hemifrån 10 i 7, ja skulle till lödde sen skolan i åkarp..
JA VA INTE I SKOLAN FÖRÄN HALV 10!!!!!!!!!
de va total kaos på vägarna så ja va så jäkla sur när ja kom fram,
sen när ja skulle hämta emilia så va de fan lika lång kö så de tog mig en timme
att komma fram å på vägen dit paja min bil så ja fick stessa som ett djur
till verkstaden för att laga bilen, som tur va gjorde dem de snabbt å utan betalning:P
dem e så jäkla underbara på den verkstaden så de e helt sjukt!! Tack undrbara ni!!

nu skaj a leka med milla son e här, innan hon somnar i soffan igen:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0