Helgen i korthet

Hej.
Helgen har varit jätte bra, ja och max och emilia spenderade
fredagewn hemma hos mina föräldrar, vi sov där så vi drack gott och
åt gott och så snackade vi så klart en massa:P
lördagen va de kalas för min farbrors fru och efter de utgång.
efter några få timmars sömn hämtade vi idag emilia sen har
vi åkt runt till våra pappor och lämnat farsdags pressenter.
min pappa fick en rakapparat av mig och min bror<3

Älskar min pappa, han är väldens bästa pappa.
han ställer alltid upp och han slutar aldrig tro på mig!
önskar att jag kan bli lika vis och fantastisk som min pappa,
han är min stora idol och ja är så glad att jag är hans dotter<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0