har inte mått så bra..

Hej!
de senaste dagarna har varit lite upp och ner,
ja har haft ångest atacker som har avlöst varandra
och emilia har vartit väldigt dålig och haft hög feber.
ja spenderade heljen i göteborg, hade skit kul och va
vekligen på topp men sen kom väl verkligheten ikapp
å ja har fått kämpa en del för att klara av saker..
mår visserligen bättre nu och varje dag börjar kännsa lättare
men de är fortfarande svårt att släppa allt..
emilia får pencelin nu så hon är åxå på bättrings vägen,
imorgon ska hon till N så att jak an gå till skolan ,ajr missat en hel del
nu då ja har fått var hemma med emilia men de känns skönt att
N kan avlasta lite så ja åxå kan göra sånt som är viktigt för utom emilia.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0