e man fullt frisk?

är man fullt frisk om man tar en taxi halv 1 på natten till stortorget för att
köpa max sen tar man en taxi hem igen med en påse mat i knät?:P
milla va här och kollade film med mig igår och så kom vi på mitt i natten att vi va
hungriga så ja.. vi tog en taxi:Oo haha de e fan bara hon och ja som älskar tjugge mat
så mycket asså:P
I morse när ja vaknade satte ja på skönheten och odjuret sen låg ja i sängen och
tittade på den, milla åkte hem till lödde å ska göra sig i ordning för dagens strappattser,
vi åkte till åsa om några timmar, ett helt gäng med vänner i en stuga vid havet,
kan de bli bättre?:D
eventuellt åkte vi hem på söndag med alla andra men de lutar åt att vi kör hem
redan i morgon, ja vill vara nära hem för emilias skull.
hon e hos sin pappa och hon ahr de jätte bra där men nevös mamma som man är
så känns de inte riktigt bra att åka iväg om de skulel hända något:(
men men de blir nog bra, ja har lärt mig att lita på N och jag vet att han tar bra
hand om emilia och hon trivs väldigt bra hos honom så de känns bättre och bättre:)

Nu skaj ag packa ihop lite inför åsa, skriver när ja kommer hem igen!<3

I miss You..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0