Vårdcentralen:( , GRATTIS:)

Nu istter jag i soffan å e jätte irriterad på vår
jäkla vårdcenterl!! Ja har rint en timme nu och har
fortfarandr inte kommit ner än till nummer 17 i kön,
ja började på 29!!! ja fattar inte att de håller kvar vid detta
skit systemet, varför inte utväckla sig lite??
Hur som hellst ska ja försöka få in millis till läkaren idag,
får ja ingen tid här uppe så blir de förmodligen barn akuten,
hon har fortfarande hostan å sover fortfarande ingenting,
han har ont när hon hostar, de syns på hela henne å dess utom
blir hon rädd å ledsen eftersom att de gör ont å hon inte får någon
luft! Hon dricker å kissar, de har hon gjort hela tiden men nu har hon
börjat tappa apptiten, igår åt hon bar en yoggi å den fick ja ge henne
sån där drikkiI(mellis fast i flytande form) å de va knapt att hon åt de
heller. så ja sov nog bara 4 timmar i natt, känner mig mega slö,
kim kom å lämnade chicco för en timme sen så han å alba har över
kul i trädgården, de e så underbart att se dem leka!!
Jim åkte till jobb för en stund sen å idag stänger han, ja tänkte ja skulle
överaska honom med sprödbakad torsk, kokt potatis å hollande sås:)
sen efter de ska vi försöka komma till lund efterom att JANNA FÖDDE EN
LITEN CASPER I NATT!! han vägde 2900g å allt verkar ha gått ok.
Vi har köpt en massa små gulliga grejer till honom nu å ja hoppas att
vi kan få komma och titta lite på honom:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0