Torsdag

Hej.
nu sitter hela familjen i soffan, jim kollar på hocky,
emilia försöker få tag på mitt trådlösa internett å
ja sitter vid datan. idag har vi haft besök av pappa som
har hjälpt jim att bygga på uterummert.
ja å millis har myst hela dagen, vilket va ett tag sen de bara
var hon å ja. imorgon ska jim jobba mellan 12.00 och 17.30
å sen ska vi nog bar ha en mysig hemma kväll:)
kim ska leka med mig mitt på dagen eftersom att N kommer å
ska ha emilia, å ja klarar inte av att vara själv då..
mår verkligen skit kasst när han har henne..

Sitter å tittar på millis när hon e ute å går, tänk att tiden har gått
så himmla fort, hon går riktigt bra nu, inte själv än men så fort hon hittar
något som hon kan hålla lite nätt i så går hon som bara den.
de tar inte lång tid tills hon springer runt här nu:)
hon håller på att få sen tredje å fjärde tand nu åxå å hon hasar sig runt riktig snabbt:)
hon börjar bli stor min lilla loppa å om bara två månader så fyller hon ett år!!
min bäbis e ingen bäbis längre:P

Nu ska ja krypa upp in till jim å formodligen somna,
eftersom att hocky inte är min stora favorit:p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0