Tisdag

Hej.
idag mådde jag inte allt bra när jim skulle gå
till jobbet, emilia hade hållt mig vaken hela natten
å ja bara kände att ja klarade inte av att va själv idag
så jim stannade hemma och har tagit hand om emilia så
ja har fått vila lite.
vi har vatt hos tandläkaren med millis idag, de va hennes
första besök där å de gick bra, vi pratade mest om tänder å så
och få fick vi en tandborste som vi ska börja använda på
morgon å kväll:) ska bli kul å se hur loppan reagerar nu när vi ska
böraj borsta tänderna:P
ja å jim åt precis middag, de blev tonfisksallad, ja orkade itne laga
något idag så vi slängde bara ihop en snabb sallad.
ja ska nog gå ut å gå en sväng nu, ja gick med alba igår å sen cycklade
vi från mamma å pappa, de va albas första cyckeltur å hon älskade de:P
hon sprang som en tok å va jätte duktig å brydde sig inte om andra hundar
eller något sånt:) idaghar chicco vatt å busat med henne så ja tror ja
får gå själv idag för hon e helt slut nu:)

Imorgon kommer kim hit och äter frukost med mig å sen ska
han på nått möte så chicco ska stanna här, sen på eftermiddagen ska
vi åkta till hanna å macke, de ska bli skit kul eftersom att de va
jätte längesen vi sågs nu:( Ska bli riktigt skoj å se hur stor lill killen har
blivit åxå:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0