Tisdag

God morgon!
jim försov sig idag så de va full rulle här i morse,
emilia leker för fullt på sitt rum å ja har precis gjort
mig i ordning. idag ska vi åka å handla en kamera, de e
liksom så att min jä*la hund fick för sig att äta upp min förra!!!:Oo
hade de inte vatt för att vi behöver en kamera så hade ja inte köpt
en ny men nu e de så mycket som händer som man vill spara,
emilia har börjat gå, de e hennes första midsommar snart å ännu
viktigare, de e hennes första födelsedag!! se nska vi ju resa å så,
så de är klart att vi måste ha en kamera!
Kim kommer snart med chico, så då tänkte ja att vi skulle gå en runda
i skogen innan vi ska åka å handla. de e skönt att komma ut å emilia
älskar att vara ute, tyvärr suger ju vädret även idag så ja vi får se hur de blir..


Imorgon ska ja med jim till skolan, han ska kanske börja plugga till hösten
så vi ska åka å hälsa på på skolan, de bästa är att de e samma skola som ja
går eller ja ska gå på:) så ja ska visa upp millis tänkte ja,
mina lärare har tjatat å tjatat på att ja ska komma å visa upp henne så ja får
väl göra de nu åxå:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0