Tidsag

Hej på er.
idag vaknade emilia tidigt, jag tror de va för att alba
bestämde sig för att emilias fötter va tvugna att tvättas
exakt just då:P de blev ingen tid till läkaren igår och i dag
är emilia märkbart bättre så ja tror inte vi behöver någon ny
medicin än i allfall. Vi va på sjukhuset igår å hälsade på janna,
vi fick inte häla på den lille eftersom att hon ligger på 44an.
men förhoppningsvis ska hon flytta till patient hotellet idag å då
ska vi självklart åka upp å hälsa på dem igen:)
Emilia fick inte följa med utna hon var och lekte med sin gammel
farmor och gammel farfar så länge. vi ville ju inte riskera att hon skulle
smitta janna eller den lille bäbisen. Men GUDDD så liten han va,
han vägde 2940g och var 49cm lång, tänkt vilken skillnad från emilia,
4600g och 57cm lång!
Idag ska ja eventuellt en sväng in till lund, ja tänkte roa emilia med att
gå en runda iallfall sen om de blir här hemma eller i stan eller vid havet
har ja inte bestämt än, de beror lite på vädret känner ja.
men innan vi ska gå någonstans ska millis vakna å äta lite å sen ska kim
komma å lämna vovven som vanligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0