Söndag

God kväll alla!
idag har vi haft en hemma fixar dag:)
jim har lagt på taket på uterummet, ja har fixat i ordning
emilias rum, tvättat 4 maskiner tvätt, diskat, damsugat
å så klart busat med min lilla prinsessa<3
kalaset igår va trevliget å de e alltid lika kul att träffa släckten:)
dess utom fick ja en ny telefon eftersom att emilia har dränkt
min gamla:P STORT TACK FÖR TELEFONEN<3

Jim å emilia har lekt på millis rum hela kvällen, medans ja lagat
mat å donat i köket, nu sover millis gott i sängen å ja å jim ska krypa
ner å mysa i soffan till wallander.
Älskar min lila familj så himmla mycke, vill inget hellre än att dela alla
dagar med er, Ni gör mig hel å lycklig<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0