Söndag.

God kväll på er!
idag har vi haft en massa att göra,
vi har hunnit med att både va i malmö å säga
grattis på morsdag till jims mamma, sen har vi vatt på centersyd
å handlat till min mamma å efter de va ja hos mamma ett tag.
när ja kom hem sen så började vi bygga på uterummet å vi har
reglat upp väggen med fönstren å dess utom satt upp dem åxå så
nu ska vi bara sätta upp väggarna som ska va där åxå sen e den väggen
helt klar:) Mamma å lilebror tog med millis till min farmor å farfar en stund
för att vi skulle kunna jobba på utan att behöva underhålla millis åxå.

Nu har ja sett gossip girl å jim ser nu på sporten,
efter de blir de film å sen en tidig kväll, ja har några timmar att ta igen känner ja.
Imorgon ska jag till soc men annars har ja inget direkt inbokat.
Hoppas på bättre väder än idag iallafall!

Just de, i present av jim eller ja i morsdag pressent av emilia, fast de va jim som handla den,
fick ja ett par jätte fina örhänge å ett SKIT FINT halsband i silver där de är ett hjärta
som de står; Jag älskar dig i:)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0