Per moberg(?)

Hej.
igår kväll va ja rätt ledsen, ja hade bråkat en del med jim
å ja kände mig verkligen helt utpumpad på känslor.
vi har löst allt nu men ja har fortfarnade ont i huvudet,
ja å millis sov till 09.22 idag:Oo
hon va nog lika trött som ja va, men hur som så va de jäkligt skönt!
nu sitter ja å väntar på att kim ska komma hit med frukost,
jar har beställt, bullar, cigg, å apelsin juice med fruktkött:)
Sen ska vi käka, fixa lite å så ska vi handla till i kväll för då ska vi
grilla, vi hittade ett pecept i per mobergs(?) kokbok som jag har på
revbenssjäll som vi va tvugna att testa:)
å ska vi göra coleslaw som man skulle ha till å så ska vi göra egen bearneis
sås, som ja hoppas inte skär sig denna gången!!:P

Just de, emilias dagmamma ringde igår, vi bestämde att jag skulle komma
dit och hälsa på nästa vecka:)
hon verkade jätte trevlig å hon förstod verkligen mig ang de här med att
jag valt dagmamma i stället för dagis å så.
De kändes väldigt skönt å betryggande:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0