Onsdag

God förmidda:)
idag har ja å loppan bråkat om maten, hon har verkligen
ingen aptit på något annat än massa onyttigheter så de e
fulle krig här hemma, ja försöker att ge henne frukt, vatten,
mjölk, å vanlig mat men inget passar så hon e sur som ett bii!!
men men ja kan inte ge henne chips å saft hela tiden så ja får
stå ut med ett krig just nu. De e svårt at höra henne va så ledsen,
framförallt nu när hon har en tand som e jätte elak mot henne åxå,
hon har feber å skriker om nätterna å e trött på dagarna men kan inte
komma till ro för då gör de ont i munnen:(
Hoppas verkligen att den ger med sig snart så hon slipper ha ont!
igår va ja å handla en ny kamera som ja blev SUPER NÖJD MED!!!
sen köpt vi även lite kläder å så som vi ska ha till kroatien, vi fick
en held del för en liten peng eftersom att ja hade en massa kuponger:P

Idag ska jim till skolan å hälsa på, han ska ev börja där till hösten,
ha fick inte följa med:( så ja får åka å hälsa på någon annan gång:)
ja å millis ska åka till malmö en sväng hade ja tänkt, kim ska bara
komma å lämna chico först sen sticker vi.
Vi ska hämta lite kläder å sånt, men inger stort eftersom att lillan har feber..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0