Min natt i köket.

klockan är nu 02.25 och jag sitter i köket och lyssnar
på u2- pride. Tankarna bara flyger runt som bin i en bikupa
och jag kan verkligen inte komma till ro och somna.
emilia och jim sover som stockar sen 3 timmar tillbaks å
kim nattar michelle. Hundarna snarkar högre än högst så
ja fick inta plats i köket för att kunna höra min musik.
kvällen har vatt lyckad, vi åt god mat å spelade lite kort å så,
emilia har sovit mesta delen av tiden å ja har faktiskt hittat en liten
del av mig själv tror ja, de e en konstig känsla att finna en del som
man har tappat bort, en del som glömdes någonstans för länge sen,
ja e lycklig idag å ja e banne mej lycklig över att vara jag.
önskar bara att denna kännslan kan hålla i sig och att jag ALDRIG
glömmer vem jag är, och var jag kommer ifrån.
mina rötten, mitt förflutna, mitt gamla jag spelar en stor roll i de
livet som jag lever nu och de är inget jag någonsin kommer dölja för någon,
jag är stolt över den jag är och de jag har gjort i mitt liv,
mycket är långt ifrån possitivt men ja har faktiskt gjort en hel del bra saker
i mitt liv åxå, titta bara på min underbara dotter<3

Nu ska ja lyssna klart på låten ja nyss satte på å sen ska ja börja släcka ner,
och för hoppningsvis somnar jag och kan sova en god natts sömn!
Ni sover förmodligen redan, men för er som mot för modan är vakna, God natt!
02.33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0