måndag

Hej!
just nu sitter jag och tittar på när de fäller
träd utanför oss. äntligen åker de stora hemska trädet
som dröser ner en masa sånna jobbiga klistriga saker
å massa fröer å skit.
Jim kommer hem om en timme uingefär å då ska vi gå ut
och gå en runda, de e så fint väder så vi får passa på.
emilia kräkte en del igår å e väldigt slö idag så vi har bara
vatt inne idag så ja tror de kan va skönt för henne att komma
ut å åka lite i sin vagn.
Ja trodde att millis hade fått vattenkoppor men de verkar
vara något annat, de flesta plitorna har gått tillbaks och ingen
har blivit vatten fyllda så de va nog bara falskt alarm.


Nu vakna emilia!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0