Måndag

God morgon på er alla!
har sovit jätte dåligt inatt å känner min inte ett dugg
peppad på att vara mamma idag.. skulle vilja ligga i sängen,
titta på tv å bara sova hela dagen men icke!
emilia är iallfall än så länge på ganska bra humör så ja hoppas
vekligen att de håller i sig, är så trött på att hon är ledsen,
gnällig å trotisg just nu.. Saknar min glada prinsessa med en smile gropar,
å ett underbart skratt<3
Idag ska ja å millis på möte å efter de så kommer jim hem:)
han slutar tidigt idag så de känns skönt!

Ja har fått tag min nya kamera å fotat en hel del igår så,
så fort ja har en liten stund över ska ja lägga upp dem så ni kan få se,
hur stor loppan har blivit, alba har åxå växt en jäkla massa å sen måste
ni ju får se hur ducktig min fästman är med uterummet;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0