Måndag

God morgon alla!
emilia har pecis somnat efter sin frukost,
kim kom precis med chico så han å alba busar
för fullt där ute å ja ska snart käka lite å sen
ska ja göra mig i ordning för att gå ut å gå med millis,
vi ska gå ut med tyson å så ska vi handla lite till middagen
i kväll. De blir potatismos, köttbullar, gurka och lingon:)
Min älskling är på jobbå kommer hem nån gång vid 4 tiden,
sen har vi inga större planer för dagen men vi ska försöka
göra lite på uterummet eftersom de va sånt pissväder hela heljen
så har vi inte kunnat göra något alls där:(

Veckan har en massa saker inbokat, på onsdag ska ja till bjärred
och på torsdag är de möte igen på familjerätten, fredag ska vi på
besök hos emilias blivande dagmamma och på lördag är de kalas
för min kusin. Vi ska även passa Chico hela heljen eftersom att michelle
är i sarievo(?) å kim ska åka å hälsa på sin pappa å syster.
Måste få en tid till läkaren med emilia åxå så att vi kan få ut mer medicin
till henne så att hon har allt när vi ska åka bort sen.

Vi satt å räknade lite på hur mycket vi ska göra nu på heljerna som kommer
och vi kom fram till att vi ska något inbokat VARJE helj fram till slutet av augusti!!!:Oo
lilleboror tar ju studenten å sen är de midsommar å sen ska vi åka till kroatien,
sen ska vi passa barn, ha kalas mm så de blir fullt upp nu de kommande veckorna.

Nu är de dags för tee, scones med ost å marmelad:)


Kommentarer
Sara

Heej, vart i kroatien ska ni resa? Jag letar förfullt efter hotell i kroatien men allt är så dyrt, något tips? :))

2010-05-19 @ 14:02:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0